reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vendula Dvorakova

Vendula Dvorakova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vendula Dvorakova, konateľka spoločnosti Siluet.sk Zoznam autorových rubrík:  SiluetKavitaciaFacebookNezaradené

reklama

Facebook

Reklama na Facebook-u a Google

Vendula Dvorakova

Reklama na Facebook-u a Google

Reklama na Facebook-u a Google Na úvod môjho článku musím povedať, že nie som technický typ. Do reklamy na týchto serveroch som sa pustila, pretože som si založila kozmetický salón v Bratislave a nechcela som investovať prostriedky do klasických médií ako časopis, letáky a televízia. Respektíve som na podobné veci nemala prostriedky a známosti.

  • 15. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 75x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu